Superbowl spotok: Robin Hood, Viharsziget, Az utolsó léghajlító

1
50

super-bowl-xliv2010 február 7-én veszi kezdetét az egyik legnagyobb amerikai sportesemény, a Super Bowl. Az amerikaifoci bajnokságok csúcsa, az NFL döntőjét százmilliók nézik a televízióban és éppen ezért igen súlyos reklámárak is vannak: egy félperces Spot-ért a döntőben akár hárommillió dollárt is elkérhetnek. Idén összesen nyolc film reklámját láthatunk a rendezvénysorozat alatt: A Disneytől az Alice Csodaországban, a Toy Story 3 és a Perzsia hercege: Az idő homokja,  az Universal a Farkasember-t és a Robin Hood-ot, a A Paramount Pictures pedig a Viharsziget-et és Az utolsó léghajlító-t tartja elég erősnek ahhoz, hogy visszahozza a befektetett reklámköltséget. Főműsoridőn kívül láthatjuk még a Sony a Bounty Hunter-ét és az Overture Crazies promo anyagait is. Az első három nyilvánossága hozott Spot:


Robin Hood Superbowl Spot



Viharsziget Superbowl Spot



Az utolsó léghajlító Superbowl Spot



1 hozzászólás

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ