Oscar 2012 – a nyertesek

28
1157

Oscar 2012Kisebb-nagyobb botrányokat követően, de magyar idő szerint ma hajnalban végül megrendezésre került a 84. Oscar díjkiosztó gála, amelynek házigazdája – Miután Brad Ratner-t kirúgták és vele együtt Eddie Murphy is távozott – immár kilencedik alkalommal Billy Crystal volt. Az eseményt megelőző napokban Sacha Baron Cohen borzolgatta még egy kicsit a rendezők idegeit – végül akármennyire kérték, még A diktátor filmjének Hussein-jeként jelent meg, majd tegnap Mark Wahlberg jelentette be, hogy ő már ismeri a nyerteseket, mivel a szavazatok számlálását végző kis cégnél lévő ismerősei elárulták neki. 80%-ban be is jött, amit mondott, ám ehhez nem kellett belső ember, mivel a fontosabb kategóriákban mindenhol a papírforma érvényesült….
A végeredmény tekintetében 5-5 díjjal zárt a A némafilmes és Scorsese A leleményes Hugo-ja, előbbi a legjobb film, a legjobb rendező és a legjobb férfi főszereplő kategóriák nyertese lett, míg utóbbi inkább a technikai díjak – Legjobb látványterv, Legjobb hangvágás- hangkeverés, vizuális trükk – között tarolt.
A legjobb eredeti forgatókönyv díját Woody Allen vihette haza Éjfélkor Párizsban filmjével – ez immár a negyedik Oscar-ja.
Az este talán legnagyobb meglepetése Meryl Streep diadalmaskodása volt a legjobb női főszereplő kategóriában, a legjobb mellékszereplők Christopher Plummer Kezdők és Octavia Spencer A segítség lettek.
A nyertesek teljes listája (A kategóriák első helyén, vastag betűkkel).

A 2012-es Oscar nyertesei


Legjobb film


A némafilmes
Utódok
Rém hangosan és irtó közel
A segítség
A leleményes Hugo
Éjfélkor Párizsban
Pénzcsináló
Az élet fája
Hadak útján


Legjobb férfi főszereplő


– Jean Dujardin – A némafilmes
– Demian Bichir – A Better Life
– George Clooney – Utódok
– Gary Oldman – Suszter, szabó, baka, kém
– Brad Pitt – Pénzcsináló


Legjobb női főszereplő


– Meryl Streep – A vaslady
– Glenn Close – Albert Nobbs
– Viola Davis – A segítség
– Rooney Mara – A tetovált lány
– Michelle Williams – Egy hét Marilynnel


Legjobb rendező


– Michel Hazanavicius – A némafilmes
– Alexdander Payne – Utódok
– Martin Scorsese – A leleményes Hugo
– Woody Allen – Éjfélkor Párizsban
– Terrence Malick – Az élet fája


Legjobb férfi mellékszereplő


– Christopher Plummer – Kezdők
– Kenneth Branagh – Egy hét Marilynnel
– Jonah Hill – Pénzcsináló
– Nick Nolte – Warrior
– Max von Sydow – Rém hangosan és irtó közel


Legjobb női mellékszereplő


– Octavia Spencer – A segítség
– Bérénice Bejo – A némafilmes
– Jessica Chastain – A segítség
– Mellisa McCarthy – Koszorúslányok
– Janet McTeer – Albert Nobbs



Legjobb animációs film


Rango
– A Cat in Paris
– Chico & Rita
Kung Fu Panda 2
Csizmás, a Kandúr


Legjobb operatőr


– Robert Richardson – A leleményes Hugo
– Guillaume Schiffman – A némafilmes
– Jeff Cronenweth – A tetovált lány
– Emmanuel Lubezki – Az élet fája
– Janusz Kaminski – Hadak útján


Legjobb betétdal


– “Man or Muppet” – Muppets, Bret McKenzie
– “Real in Rio” – Rio, Sergio Mendes és Carlinhos Brown


Legjobb eredeti forgatókönyv


Éjfélkor Párizsban – Woody Allen
A némafilmes – Michel Hazanavicius
Koszorúslányok – Annie Mumolo & Kristen Wiig
Krízispont – J.C. Chandor
Nader és Simin – Egy elválás története


Legjobb adaptált forgatókönyv


Utódok – Alexander Payne, Nat Faxon & Jim Rash)
A leleményes Hugo – John Logan
– The Ides of March – George Clooney & Grant Heslov ésd Beau Willimon
Pénzcsináló – Steven Zaillian és Aaron Sorkin.
Suszter, szabó, baka, kém – Bridget O’Connor & Peter Straughan


Legjobb idegen nyelvű film


Nader és Simin – Egy elválás története
– Bullhead
– Monsieur Lazhar
– Footnote
– In Darkness


Legjobb látványterv


A leleményes Hugo – Dante Ferretti (design); Francesca Lo Schiavo (díszlet)
A némafilmes – Laurence Bennett (design); Robert Gould (díszlet)
Harry Potter és a halál ereklyéi (2. rész): Stuart Craig (design); Stephenie McMillan (díszlet)
Hadak útján: Rick Carter (design); Lee Sandales (díszlet)


Legjobb kosztüm


A némafilmes
Anonymus
A leleményes Hugo
Jane Eyre
– W.E.


Legjobb vágás


A tetovált lány – Kirk Baxter és Angus Wall
A némafilmes – Anne-Sophie Bion és Michel Hazanavicius
Utódok – Kevin Tent
A leleményes Hugo – Thelma Schoonmaker
Pénzcsináló – Christopher Tellefsen


Legjobb dokumentumfilm


– Undefeated
– Hell and Back Again
– If a Tree Falls: A Story of the Earth Liberation Front
– Paradise Lost 3: Purgatory
– Pina


Legjobb rövid dokumentumfilm


– Saving Face
– The Barber of Birmingham: Foot Soldier of the Civil Rights Movement
– God is the Bigger Elvis
– Incident in New Baghdad
– The Tsunami and the Cherry Blossom


Legjobb smink


A vaslady
Albert Nobbs
Harry Potter és a halál ereklyéi (2. rész)


Legjobb zene


A némafilmes – Ludovic Bource
Tintin kalandjai – John Williams
A leleményes Hugo – Howard Shore
Suszter, szabó, baka, kém – Alberto Iglesias
Hadak útján – John Williams


Legjobb animációs rövidfilm


– The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore
– Dimanche/Sunday
– La Luna
– A Morning Stroll
– Wild Life


Legjobb élőszereplős rövidfilm


– The Shore
– Pentecost
– Raju
– Time Freak
– Tuba


Legjobb hangkeverés


A leleményes Hugo
A tetovált lány
Pénzcsináló
Transformers 3.
Hadak útján


Legjobb vizuális effektusok


A leleményes Hugo
Harry Potter és a halál ereklyéi (2. rész)
Vasököl
A majmok bolygója: Lázadás
Transformers 3.


28 HOZZÁSZÓLÁS

  1. A Rango? O.o

    Ki volt az az izés ficamos aki beválasztotta egyáltalán az esélyesek közé?
    Mi barátnőmmel fél óra után, közös megegyezéssel úgy döntöttünk, hogy kinyomjuk a sunyiba és nézünk mást. Valami iszonyat unalmas, gagyi film.

  2. Ezek itt mind semmire való filmek! Semmi pénzért nem nézném meg szinte egyiket se, most a nyertes filmekre gondolok! Hogy kaphatnak ilyen filmek Oscart??? Felháborító!

  3. Hát igen, idén elég gyenge filmek készültek, nem csodálkozom hogy a Némafilmes nyerte a legjobb filmnek járó Oscar-t hiszen a többi film közel nem volt olyan jó mint az 🙂

  4. Tényleg szánalom az egész. jaj de sajnálom, h a kung fu panda nem nyert pedig messze a legjobb animációs film volt. a rango 1 röhej annál még a csizmás kandúr is sokkal jobb volt. na a másik meg a némafilmes lövésem sincs mit esznek annyira benne. Egyébként meg tényleg ez az év elég gyenge volt filmek terén és csak néhány kiemelkedőbb alkotás készült de ezek a balfaszok még ebből a gyengébb felhozatalból sem tudnak jól választani. most nem tom lehet, h direkt csinálják h csak elvétve nyerjen az a film amire számitasz/megérdemelné és ezek után még azon csodálkoznak h csökken a nézettség.

  5. Ezekre oscart nevetséges a Pénzcsinálókat láttam,nem volt valami nagy szám a Hugót és a Hadak Utjánt majd megnézem de azoktól sem várok sokat.A többi meg nem érdekel főleg nem a Némafilmes.
    Az Animációk közül a Kunkg Fu Panda,Csizmás,Rangó az jó volt.

    Na de ami kiverte a biztosítékot az a Legjobb férfi mellékszereplő
    ALAN RICKMAN sehol pedig amit alakított a Harry Potter sorozatokban azért megérdemelte volna.

  6. Én azok véleményét osztom, akik szerint az idei Oscar a vicc kategóriája. A feltörő röhögésen túl,a nagyobb gondot részemről az jelenti, hogy az előzetesek, tartalom stb., stb., alapján eleve nem is érdekel a körberajongott filmek egy része. Nyilván, IQ60-tól nézői elvárás lehet egy-egy alkotás igényesebb elkészítése, viszont idén az az érzésem, hogy a tisztelt Akadémia tagjai átestek a ló másik oldalára, és estükben mintha jobban beverték volna fejüket. Jó, jó. Tudom, méretes ciki lenne, ha az Alkonyat lisztesképűi, vagy a Transformers idiótasága kapna a legjobb film/rendező/színész bla-bla-bla kategóriában aranyszobrocskákat. Azt sem bánom, hogy Spielberg szentimentalizmusa elvérzett a balfenéken, de George Clooney sármján is bealszok újabban. Inkább azért vagyok bánatos, mert az Oscar rangja-fénye kopik itten fakóvá, tapossák hagyományait sárba. Szóval, e roppant értelmes gondolatmenet magvas lezárásaként az idei győztest talán megnézem DVD-n, ha kellően őrült leszek. Mondjuk egy Junoszt tévén, de leginkább azon sem. Fekete fehérben Chaplin a sakktábla és a zebra érdekel. A némafilmes annyira nem.

  7. Az egy dolog,hogy ízlések és pofonok,meg hogy ki érdemli meg az Oscart és ki nem.Régóta nem érdekel,hogy melyik film kapja,úgyis azt nézem meg ami felkelti az érdeklődésem,de azért az elég elszomorító,hogy ilyen alacsony színvonalon véleményezitek ezt a dolgot.Az még hagyján,hogy némelyek úgy ócsárolnak egy filmet,vagy esetleg mindet,hogy meg sem nézik,de még közönségesek is.Az is megmosolyogtató,hogy egyesek a legalapvetőbb helyesírási szabályokkal sincsenek tisztában,vagy éppen Alan Rickmant életmű díjjal kellene jutalmazni egy Harry Potterért(!).Az viszont már kimondottan zavar,hogy korunk egyik legnagyobb színésznőjét elküldenék a faszba nyugdíjba!Sajnálom szegény készítőit az oldalnak,hogy ilyen fórumokat kell olvasniuk…

  8. “Meryl Streep húzzon el a faszba??!” Rendkívül igényes filmes ízlése lehet az olyan gyökérnek, aki ilyet képes leírni. Szerintem nagyon jól voltak idén kiosztva a díjak, jobban, mint tavaly, bár tavaly a mezőny erősebb volt. A némafilmes egy fantasztikus film, megérdemelte az 5 díjat. Remélem ezek után minél több amerikai moziban is fel fog tűnni a zseniális Jean Dujardin és a gyönyörű Bérénice Bejo.

  9. Szerintem akkor is tulzas, hogy valaki igy a semmibol nyeri a legjobb szinesz dijat es egy Clooney, Pitt vagy Oldman elott….. Foleg egy olyan filmmel amiben nem is kellett beszeljen…… ugyan mar…. 2012-ben vagyunk! Kulonben szerintetek nem unalmas mar, hogy dramak uraljak az Oscar vilagat??? Eleg unalmas….. le kene mar cserelni az oregeket akik ilyesmikben dontenek… eppen ma neztem at az idei elso VOX magazint es erdekes modon egy Oscaros film sincs a top 20-as bevetelek kozt. Szoval ha a vilag nagy reszet nem erdeklik ezek a filmek, miert nyernek kerdem en….. mokas….

  10. Grat Woody bának negyedik Oscarjához! :))) Így hogy a forgatókönyvért kapta még azt mondom okés is.

    Streep témához: grat neki is, de ehhez a 3.hoz azért az is kellett sztem egyrészt hogy mekkora hátszele volt (nem részletezem, gondolom mindenki érti mire gondolok, aki mégsem, sajnálom), másrészt én úgy érzem mondhatni “kárpótlásként” kapta amiért 30 éven át folyamatosan csak a jelöltségig jutott. Vagy úgy is mondhatjuk hogy Meryl gyak.lag életműdíjat kapott. Nem azt mondom hogy ezek miatt kapta meg csak azt, hogy ezek is szerepet játszhattak. Félreértések elkerülése végett.

    Ja, azt hozzátenném, kicsit Woody Allennél is úgy érzem hogy azért kapott Oscart mert a Hannah és nővéri óta nem díjazták, és úgy érezték akkor most vagy soha 🙂 Vagyis az a gyanúm hogy ezt a díjat Woody Allen kapta, nem az Éjfélkor Párizsban, kvázi ez inkább egy tiszteletbeli Oscar volt mintsem a legjobb forgatókönyvért kapott. Csak a legjobb fimért járót ezért már durva lett volna odaadni.

  11. Schumacher: Ha azt nézzük, mi érdekli az embereket, akkor a Transformers és az Alkonyat kapnák az Oscar-díjakat. 😉 Amúgy azért a drámák kapnak kitüntetett szerepet, nemcsak az Oscaron, hanem általában minden rangosabb díjátadáson (itt ne az MTV Movie Awards és hasonlókra gondolok, hanem pl. Sundance, Velencei Filmfesztivál, Cannes…), mert egy alkotó azokban kapja a legnagyobb alkotói szabadságot, azokban mutathatja meg, ki is ő, és mire képes. Egy akciófilmet, vagy egy vígjátékot betanult sémák szerint kénytelenek levezényelni. Akad persze kivétel (tavaly az Eredet mondjuk), de ilyen nagy költségvetés mellett sanszos, hogy bukik a film, ezért ilyenből egyre kevesebb van sajnos.

  12. convar igen…… miert, minden drama jo es egy akcio film sem?? Vagy ilyenek miert nem nyerhetnek sosem??? Annyit kerdek meg, ha nem lennenek a Transformers, Spider-Man, Pirates of the Caribbean, Rise of the Planet of the Apes, Harry Potter es hasonlo filmek, lenne meg filmgyarto ceg ami mukodne???

  13. Azért azt se felejtsük el, hogy a kategóriákba bekerülő filmek azért valamilyen szempontból közvetítenek egyfajta üzenetet, vagy ha úgy tetszik értéket. Ám ennél lényegesebb, közel sem elhanyagolandó szempont, hogy a mögöttük lévő ‘pénzgyárak’ mennyi összeget áldoznak/áldoztak a film propagálásához, a film elkészítéséhez. Sajnos vagy nem sajnos, de ki nem mondott titok, hogy a pénz ebben az esetben is sokat nyom a latba, és ha ezt nézzük egyet kell értenem kenobival abban, hogy az Oscar fénye kopik és besározódik…
    Most hirtelen Gwyneth Paltrow jut eszembe a Szerelmes Shakespearben nyújtott alakításáért kapta meg a szobrot, soha nem értettem miért…átlagosan jó volt, de nem Oscart érdemlő. Akkor már inkább a Bizonyításban, vagy a Country Strongban, de hát ezek mögött a filmek mögött nem álltak pénzeszsákok, nem is jutott el egyik sem az Oscarig, pedig…

    Schumacher: Ami pedig A némafilmest illeti, előbb gondolkodj,aztán írj.A némafilmek korában sokkal nehezebb volt a dolguk a színészeknek, hiszen a nyelv nem állt rendelkezésükre mint kifejezési eszköz, így csakis a mimikára és a gesztusokra tudtak hagyatkozni.A főszereplő fantasztikus érzékenységgel jeleníti meg ezt.
    Tehetség kellett ehhez a műfajhoz is, ráadásul ebben a korszakban a mi magyarjaink is lehettek nemzetközi sztárok(és voltak is), mert mindenki által érthető ‘nyelven’ vagyis képekben ‘beszéltek’ a szereplők. Ez a korszak meghatározó a filmgyártás életében, szerintem megérdemli, hogy helye legyen az Oscar nyertes filmek sorában, főképpen egy ilyen francia rendezővel.

  14. Azért egészen megdöbbentő, hogy egyesek miket tudnak írni… Először is bár az Akadémia nem tökéletes, és bizony vannak témák, amire fogékonyabbak (holocaust, feketék elnyomása, melegek…stb), és el is lehet mondani a véleményünket, hogy szerintünk mik, kik voltak a legjobbak. De ne feledjük, hogy nem manikűrösök, postások, pékek, hobbi filmnézők és még csak nem is a szomszéd Julis ülnek ott és szavaznak, hanem szakemberek, akik iskolát végeztek, és azért egyest mást már leraktak filmek terén. Én sem feltétlen értek velük egyet, most is hoztak olyan döntéseket, amik minden további nélkül megkérdőjelezhetők, de ettől függetlenül tisztelem a döntéseinek, hiszen tudom, hogy lényegesen több hozzáértésük, tudásanyaguk, rálátásuk van a filmekre, mint nekem, mint bárkinek ezen a fórumon.

    Az idei gála nem meglepő módon a Hugo és A némafilmes párbajáról szólt, amely két igen kimagasló munka, melyek nem a látványról, pörgős akciókról szólnak, hanem mindkettő a “pure cinema” képviselői, melyek a filmgyártás hőskorába kalauzolnak minket vissza. Mindkettő (de főleg A némafilmes) hangulatos tisztelgés egy régi filmes kor előtt, amely visszaadja mindazt, amiről maga a filmkészítés szól. Akkora alázat és film iránti szeretet bújik meg bennük, hogy egész egyszerűen jó nézni őket, és elfelejteni a sok pénzhajcsár, történet és művészet helyett CGI-jal megpakolt mozit, melyek manapság a nagyvásznat uralják.

    A díjak egyébként összességében jó helyre kerültek. Lubezkivel mondjuk igencsak kiszúrtak, hiszen, amit Az élet fájába művelt nem csak az év fotózása volt, hanem az egyik legkiválóbb az elmúlt 10 évből. Sajnos a Hugoval – legyen remek film bármennyire is – kicsit megszaladtak, hiszen még a vizuális effektusokért is díjat kapott, pedig a Vasököl kivételével az összes jelölt komolyabb munka.

    A színészi díjak is a megfelelő emberekhez vándoroltak, különösen igaz ez Meryl Streepre, aki egy iszonyatosan megérdemelt diadalt aratott. Aki látta a Vaslady-t az szemtanúja lehet, hogy egy színésznő igazán átalakul a szerepévé. Bármennyire is kiváló volt Davis A segítségben, ha Meryl élete egyik legjobbját nyújtja bárki csinálhat bármit.

    Szóval bár voltak érdekes meglepetések, nem végzett rossz munkát az Akadémia, legtöbbször az egyértelmű érdemelthez került az elismerés, ha pedig nem feltétlenül, akkor sem került rossz kezekbe a szobor.

  15. tunderkert…. jo, akkor ezutan aki Oscar-t szeretne keszitsen egy nemafilmet (fekete-feher) es meglesz… engem az idegesit a legjobban es nincs mit ezen sokat gondolkozzak, hogy 2012-ben ilyen nyer… tehat irok egy hasonlatot, nekem mondjuk az ABBA a kedvencem es egy ilyen versenyen dontok, tehat ha visszater az az egyuttes akkor szerintem tuti ok nyernek, mert en oket szerettem mar reg is.. valahogy igy kepzelem el a “szaki” oregeket is akik osztogatjak a szobrokat az embereknek… ami abban az idoben mukodott az szerintem mar nem illik a kepbe.

  16. Kedves Schumacher!

    Azért ne láss mindent fekete-fehéren…Nem azt mondtam, hogy most aztán térjünk vissza a némafilmekhez, hiszen maga a film is azt mutatja be, hogy a hangosfilmeknek van jövője. Viszont a film zseniálisan játszik azzal,hogy ez a változás hogyan hatott a korszakra, és a főhősre is.Nem is beszélve a színészi játékról, amely lekörözi a kategória összes jelöltjét.Ajánlom figyelmedbe a film kritikáját a főoldalon.Talán akkor te is árnyaltabban (vagy mondjam azt:színesebben?)látod majd a kérdést, témát…

  17. Schumacher:
    A némafilmes nem egy szimpla némafilm, hiszen semmi értelme nem lenne egy olyan elkészítésének a mai világban. A némafilmes magáról a filmkészítésről, annak minden szépségéről és varázserejéről szól egy olyan korból, amikor az emberek még meg tudták lepni a látottak, hiszen még nem láttak minden elképzelhetőt, mint manapság a moziban. Mindezt meséli el némafilmes eszközökkel, de közben az egész filmtörténelem alakulását is bemutatja. A film végén ugyanis megszólalnak a szereplők, amikor a főhős elég éretté válik rá, hogy megértse a haladás fontosságát, és elfogadja, hogy a mozgókép még mindig képes elvarázsolni, ahogyan maga a film is teszi.

  18. Schumacher :

    “convar igen…… miert, minden drama jo es egy akcio film sem?? Vagy ilyenek miert nem nyerhetnek sosem???”

    Uhhh, úgy érzem nehéz lesz ezt elmagyarázni neked, de azért megpróbálom 🙂 Azért mert egy drámáknak ált.ban mondanivalójuk is van, kicsit többről szólnak mint puszta szórakoztatásról 🙂 Az Akadémia tudja ezt, én is tudom, ahogy látom sokan mások is tudják itt, te perspeciel nem. De sebaj, talán később megérted, feltételezem nagyon fiatal vagy még. (ezzel nem akartalak megsérteni, én tényleg megértelek)

    Am igaz, vannak rossz drámák és vannak jó akciófilmek. A rossz drámákat nem is szokták díjazni, tehát azt azért nem mondhatjuk hogy csak a műfaja miatt alapból nyert ügyük van egy adott díjátadón 🙂 De azt látni kell, hogy viszont egy akciófilm, legyen bármilyen ütős is a kategóriájában a fentebb említett szempontok miatt mindenképpen elvérzik egy “komolyabb” filmmel szemben.

    Nameg alakítások terén sem az a színészet amikor csak ugrabugrálni kell, sok esetben zöld háttér előtt a kedves actornak vagy actressnek 🙂

    U.i.: a félreértések elkerülése végett azt még hozzáfűzném, hogy am semmi bajom nekem az akciófilmekkel, abban is megvannak a kedvenceim. Csak hát érted, mindent a helyén kell kezelni 😉

  19. Hat nem tudom, ha a 31 fiatalnak szamit, bar meg nem gyoztem megnezni az osszeset, de tobb mint 1700 filmem van, szoval lattam jot is rosszat is. Valahogy akkor sem tudom csak ugy lenyelni, hogy csak a dramakat jutalmazzak….. Ne ertsetek felre, ugyanugy megneztem a Meet Joe Black-et, mint egy Die Hard-ot, de ezt a The Artist-et nem fogom megnezni. Szoval kerdem en, ujra, szerintetek nem jelent semmit, ha egy filmnek 500 millio dollar a bevetele, vagy 40 alatt?? Szoval meg mindig azt kerdem en, miert par oreg harcos donti el ezt. Ugye ti is belatjatok, hogy a legtobb Best Picture film egyszer nezheto? Szoval szerintem siman erdemelt volna inkabb Oldman egy szobrot es kesz. :). Ja es nem rokonom! :P. Na de semmi gond, nem erthet mindenki mindenben egyet. :). Szoval amig ti megnezitek a The Artist-ot, en inkabb megneznem tizen akarhanyadszor a Predator-t, vagy valami hasonlo klasszikust. :D.

  20. Teljesen mindegy, hogy te mit akarsz látni az Oscaron, az attól még ugyanúgy a legrangosabb filmes díjátadó marad, mint ahogy 80 éven keresztül is az volt, ahol olyan filmeket díjaznak, amelyek eszmei értékeket közvetítenek. És nehogy azt hidd, hogy ez csak drámákat jelent. A legjobb film díját már több nagyszerű fantasy, kalandfilm, western és vígjáték is vitte már el. Ez nem azt jelenti, hogy a sci-fi, horror vagy akciófilm klasszikusok kevesebbet érnének, mint az Oscar-díjas filmek, és azokat is szokták díjazni, de mivel ezek célja elsősorban nem a gondolatébresztés, hanem a szórakoztatás, sokkal lazább, és kötetlenebb átadásokon teszik meg ezt. Pl. ott a Scream Awards ami egy piszok szórakoztató díjátadó, és nagyjából ugyanolyan sztárok vesznek részt rajta, mint akik az Oscaron is megfordulnak. Mindennek megvan a maga helye, had maradjon már meg az Oscar annak, ami mindig is volt!

  21. Az oldal üzemeltetőitől bocsánatot kérek a vulgáris és durva hozzászólásomért, legközelebb jobban meggondolom mit írok. Hirtelen felindulásból írtam, azt hogy miért inkább nem részletezném.

    David: Tudtommal én nem sértegettelek és nem minősítettelek téged úgyhogy te vagy a gyökér, csókoltatlak XD

  22. Schumacher:

    Látom tényleg nem érted, dehát ez van 🙂

    A válaszaim pedig:

    “Szoval kerdem en, ujra, szerintetek nem jelent semmit, ha egy filmnek 500 millio dollar a bevetele, vagy 40 alatt?? ”

    Nem.

    “Szoval meg mindig azt kerdem en, miert par oreg harcos donti el ezt. ”

    Mert ez nem egy VV beszavazóshow és nem a Megasztár, azért. Hálistennek. Tudod, sokunknak pont ezért jelent még mindig vmit ha Oscar díjas egy film mert tudjuk hogy nem a popcornzabáló plebs véleménye testesül meg benne hanem olyanoké akik valóban értenek hozzá.

    “Ugye ti is belatjatok, hogy a legtobb Best Picture film egyszer nezheto?”

    Nem.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ