Az év katasztrófafilmje fogalom alighanem új értelmet fog kapni a hétvégén mozikba került Űrvihar révén, a filmnek ugyanis szó szerint katasztrofális bevételeket jósolnak az elemezők.

Az Űrvihar marketingesei az elmúlt pár hónapban minden bedobtak, hogy megpróbálják a filmet egy kicsit hype-olni, gyakorlatilag minden második google hirdetésben az Űrvihar reklámja jelent meg, ám úgy tűnik, hiába minden, az elemzők ugyanis még a komolyabb vetélytárs nélküli is 10 millió körüli bevételt jósolnak a hétvégére, ami

gyakorlatilag a film utólagos forgatásainak a költségeit sem fedezi, nemhogy az 120 millió + marketing költségvetését

Nyilván nem segít az sem, hogy a kritikusok a sajtóvetítések után a sárba tiporták a filmet (rottentomatoes: 13%, metacritic: 21%) de szerintünk alapvetően sem kell hozzá túl nagy éleslátás, hogy kikövetkeztessük:

egy, az elmúlt hónapokban folyamatosan tornádók és hurrikánok tombolásától szenvedő nemzet aligha fog özönleni a mozikba, hogy ott a tornádók és hurrikánok tombolását nézhesse.

Gerard Butlert gyakorlatilag a 2008-as Spíler óta nem láttuk egyetlen normális filmben sem, lassan kezdünk ott tartani, hogy ha meglátjuk a nevét egy mozifilm mellett, azt automatikusan töröljük a megnézésre váró listánkról.



3 HOZZÁSZÓLÁS

    • Hát ezzel nagyon nem értek egyet, de ha neked tetszettek ezek a filmek, hát örülünk neki.
      Magát Butlert amúgy csípem, pont azért dühít, hogy ilyen vacak szerepekben látom…

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ