kedd, május 30, 2017
Címkék Ezekkel megcímkézve: "reklám"

Címke: reklám

"Nem megmentették az életet. Ellopták." Ezzel a szlogennel indul a Páncélba zárt szellem Super Bowl-ra készített, monumentális, 3 perces reklámja, ami a hosszából következően is rengeteg új jelenetet tartalmaz.

Bár igen vaskos 225 milliós büdzsével készült az Amerikában már jövő héten mozikba kerülő Az acélember, a Warner Bros-nak semmi oka aggodalomra a nyereséget illetően, hiszen a hírek szerint az összeg nagy részét, 160 millió dollárt a filmben történő termékelhelyezésekkel már zsebre is tehettek. Az AdvertisingAge információi szerint a összeg nem kevesebb, mint 100 partnertől jött össze, amivel sikerült átvenniük az első helyet a Lorax-tól, amely 70 partnerrel tartotta a rekordot. ..

Vasárnap kerül megrendezésre a XLVII. Super Bowl amerikai foci döntő (a Baltimore Ravens és a San Francisco 49ers vívja, ha valakit érdekelne), ami a rekordszámú nézettség mellett a méregdrága reklámhelyeiről is ismert. A 4 millió dollárba kerülő 30 másodperces spotokat rendszeresen igénybe veszik a filmstúdiók is - az első két alkotás, amelyhez megérkezett az anyag, a Brad Pitt főszereplésével készült Z világháború, valamint Dwayne Johnson Snitch akcióthrillere.

Mai nap mind Michael Bay Pain & Gain akcióvígjátéka, mind Joseph Kosinski Feledés (Oblivon) Sci-fi-je kapott egy-egy új reklámspotot - előbbinek sem a magyar címe, sem a bemutatója nem ismert, utóbbi azonban 2013. április 18-án, pár nappal az amerikai premiert követően érkezik a magyar mozikba. Az eddigi anyagok alapján mindkettő megér majd egy mozijegyet.

Másfél perces, trailernek is beillő TV Spot érkezett a Robert Zemeckis rendezésében, Denzel Washington főszereplésével készülő Kényszerleszállás filmhez, ami a november 2-ai USA bemutató ellenére a tervek szerint csak 2013. február 14-én kerül a magyar mozikba. Hivatalos szinopszis: Ebben az akciódús thrillerben az Oscar-díjas Denzel Washington alakítja Whip Whitakert, a tapasztalt pilótát, ki a csodával határos módon kényszerleszállást hajt végre gépével...

A '80-as évek akció-ikonjai augusztusban már másodszor állnak össze, hogy egy felejthetetlen akció-orgiával örvendeztessék meg a műfaj rajongóit - két héttel az USA bemutatót követően 2012. augusztus 30-án a hazai mozik is vetíteni kezdik a The Expendables 2 – A feláldozhatók 2-őt. Két új reklámspot érkezett a filmhez, valamint egy színfalak mögött videót. Időközben kiegészült a hivatalos szinopszis is (nagyjából arra, amit itt a Filmtraileren már fél éve olvashattok)...

Karácsonykor, december 25-én mutatják be az amerikai mozik Quentin Tarantino igen szép reményű Django elszabadul című filmjét - egy 60 másodperces reklámspot érkezett a filmhez. Hivatalos szinopszis: Amerika déli része két évvel a polgárháború előtt. Egy különös módszereket követő profi fejvadász (Christoph Waltz) egy rabszolga (Jamie Foxx) segítségével nagy sikert ér el, és hálából felszabadítja Djangót...

A Warner marketingesei eddig nem igazán remekeltek, legalábbis ha a korábbi A sötét lovag - Felemelkedés plakátokat, posztereket vesszük figyelembe. Ezek után elmondható, hogy az alábbi 3D-s hirdetőtáblával bizony rendesen kimutatták a foguk fehérjét. Csak remélni merem - de a valóság úgyis rámcáfol -, hogy a mi útjaink szélén is hamarosan felbukkan valami hasonló reklám. Úgy tűnik, hogy A sötét lovag - Felemelkedés marketinghadjárata a finishre igazán bedurvul.

A képek és poszterek után most újra videóanyagokat nézhetünk A sötét lovag - Felemelkedés-hez, rögtön kettőt is. A Rise című reklámspot középpontjában Bane és az általa Gotham City-re zúdított terror áll, míg a Retired címet kapott videóban a bűnüldözéstől visszavonult Batman visszatérése áll.

Alig egy hónap és a nyakunkon a június, és ezzel együtt Ridley Scott régóta várt Prometheus filmje is, amelyről épp a napokban derült ki, hogy az MPAA R-rated, azaz 17 éven aluliaknak csak nagykorú felügyelete mellett ajánlott besorolást adott, így azon kivételes filmek közé tartozik, melyeknél a magyar korhatár az alacsonyabb - estünkben (16+). Ahogy haladunk előre, egyre több anyag jelenik meg a filmről - nemrég egy pazar 3 perces trailert láthattunk -, és egyre több titokról hullik le a lepel...

Kezdünk dugig lenni a Marvel Bosszúállók filmjéről érkező anyagokkal: két legújabb reklámspot közül az elsőben Amerika Kapitány szemszögéből láthatjuk az eseményeket. Ahogy kiderül, a II. világháború jéghegyből kiszabadított hősének komoly nehézségei vannak a modern világba való beilleszkedéssel, Tony Stark pedig még ezen felül is megnehezíti az életét.

Két céggel is sikerült reklámszerződést kötnie a Marvel stúdiónak a Bosszúállók film kapcsán: az egyik az Acura, amely reklámfilmjében az autógyártó legújabb terepjárójával száguldoznak a film szétdúlt környezetében, a másik a Target, amely aranyos módon szuperhős ruhába bújt gyerekekkel reklámozza az áruházláncot...
- Hirdetés -

Közösségi oldalak

15,769RajongókTetszik
1,286Feliratkozó+1
246KövetőKövetés
21,322FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
  • Tibo: Nyugodjék békében!
  • Tibo: Kíváncsi vagyok rá. 🙂
  • István: Nekem igazából egy nagy csalódás akárhogyan is nézem a nagy...
  • Hiroshi: Jovovich-al vagy anélkül, sehogy sem kell ide reboot…...
  • Kovács Béla: Fáj neki, szomorú…
  • Ganta: Ha neked nem, akkor az téged jól jellemez… (ha már...