Hamarosan érkezik a mozikba az idei harmadik videójáték-adaptáció, és bár sokan azt várják, hogy az Assassin’s Creed letaszítja frissen szerzett trónjáról a Warcraft mozifilmet, a készítők, úgy tűnik, nem izgatják magukat nagyon a bevételen, inkább csak a brand erősítésének szánják a filmet. Tekintve, hogy a játéksorozat minden egyes része 10 milliós példányszám felett fogyott, ca. 1,5 milliárdos bevételt hozva a stúdiónak, ezt valahol meg is értjük.
Alain Corre, az Ubisoft európai részlegének vezetője az alábbi nyilatkozatot tette a film kapcsán:

“Nem fogunk túl sok pénz keresnin rajta. Ez sokkal inkább marketing dolog, és jó tesz a brand image-ének. Persze, fog hozni valami pénzt, de nem ez a film célja. A cél az, hogy még több emberhez eljuttassuk az Assassin’s Creed-et. Van egy nagy rajongóbázisunk, de szeretnénk a franchise-ot még több ember elé odarakni, akik közül néhányan talán megveszik majd az egyik soron következő Assassin’s Creed játékot.”

Tekintve, hogy a film december 21-én, mindössze öt nappal a Zsivány Egyes: Egy Star Wars történet után kerül a mozikba, valóban elég valószínű, hogy nem fog kasszacsúcsokat döntögetni – de, hogy olvastuk, ezúttal nem is ez a cél.

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ