Címkék Ezekkel megcímkézve: "spot"

Címke: spot

Rövid karakter spot Fionáról a Shrek sorozat utolsó részéből, ami, ahogy tudjuk egy alternatív, "Shrekmentes" világban játszódik. Fiona úgy tűnik, Shrek nélkül sem gy elveszett teremtés... Hivatalos szinopszis: Miután megvívott a gonosz sárkánnyal, megmentette a szép királylányt és a hozzá tartozó birodalmat, mitévő legyen egy ogre? Nos, ha Shrekről van szó, ő egy csapásra otthonülő családapa lett. Ahelyett, hogy a falusiakat rémisztgetné, mint régen, a kelletlen Shrek manapság még autogramot is ad a vasvilládra. Mi lett a bömbölő ogréval? Shrek a régi szép idők után sóvárog...

Az előző három után újabb négy reklámspot érkezett a tegnap megrendezett Superbowlról, ha esetleg érintőlegesen érdekel valakit, a New Orleans Saints nyert. Az előző három reklámfilm után most újabb négy érkezett, ezek az a Farkasember, a Perzsia hercege: Az idő homokja, az Alice Csodaországban, és a nálunk júniusban bemutatásra kerülő Ilyen a formám /The Back-up Plan/ című romantikus vígjáték. A költségekről sajnos nincs információm, de a tavalyiak alapján bátran állíthatjuk, hogy egy-egy főszereplő gázsija ráment erre a fél percre.

2010 február 7-én veszi kezdetét az egyik legnagyobb amerikai sportesemény, a Super Bowl. Az amerikaifoci bajnokságok csúcsa, az NFL döntőjét százmilliók nézik a televízióban és éppen ezért igen súlyos reklámárak is vannak: egy félperces Spot-ért a döntőben akár hárommillió dollárt is elkérhetnek. Idén összesen nyolc film reklámját láthatunk a rendezvénysorozat alatt: A Disneytől az Alice Csodaországban, a Toy Story 3 és a Perzsia hercege: Az idő homokja, az Universal a Farkasember-t és a Robin Hood-ot, a A Paramount Pictures pedig a Viharsziget-et és Az utolsó léghajlító-t tartja elég erősnek ahhoz, hogy visszahozza a befektetett reklámköltséget...

Két film klip és az első reklám spot látható a Twilight Saga második részéből, amitől joggal retteghetnek a Box Office toplistások. A hatalmas érdeklődés és a még nagyobb hype hatására véleményem szerint borulni fog pár csúcs - egy hónap múlva meglátjuk... A két jelenet és a TV Spot is a film adrenalinpumpáló részeire alapoz, tombol a tesztoszteron, mindenki le akar verni mindenkit - Edward fiúnak is jobban meg kellene gondolnia, kibe köt bele... Eddig némi szkepticizmussal vártam a filmet...

Nem csinálnak nagy titkot belőle, hogy a Chevrolet szinte kilóra megvette a Transformers: a bukottak bosszúját, gyakorlatilag az összes négykerekű, amivé a robotok átalakulnak, valamilyen Chevrolet concept - vagy már piacra jött modell. Az alábbi félperces videó Űrdongó átváltozott formáját, a Chevrolet Camaro-t reklámozza. Ráadásképp megnézhettek egy új - az eddigiekhez képest gyenge - TV Spotot, és egy film klipet is.
- Hirdetés -

Közösségi oldalak

15,004RajongókTetszik
1,517Feliratkozó+1
237KövetőKövetés
19,783FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés